Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Η επιστροφή σας θα γίνεται μόνο όταν ισχύουν τα παρακάτω:

  • Η αγορά του προϊόντος να έχει πραγματοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά).
  • Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια, ετικέτες κτλ.) Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης καθώς και το έντυπο επιστροφής, το οποίο θα βρείτε ΕΔΩ.
  • Για λόγους υγιεινής η εταιρεία δε δέχεται επιστροφές σε μαγιό, κορμάκια και κοσμήματα.

Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το κόστος αποστολής , καθώς και το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το συνολικό κόστος μεταφορικών του προϊόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αποστείλουμε εκ νέου στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά μας έξοδα. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το παραλαμβάνουμε εντός 2-5 εργάσιμων ημερών και μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών (Courier) «SPEEDEX». Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του.

Αντικατάσταση

Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούστε να προβείτε στην επιστροφή του στην εταιρεία και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το μεταφορικά κόστη βαραίνουν την τελευταία.